sazehplus

sazehplus

sazehplus

sazehplus

  • ۰
  • ۰

شما عزیزان می توانید فایل اکسل فهرست بها واحد پایه ابنیه سال 1400 را به قیمت 15 هزار تومان از ساختمون 24 دریافت نمایید.

با استفاده از اکسل فهرست بها ابنیه 1400 می توانید در سریع ترین زمان محاسبات خود را انجام دهید.

در این فایل اکسل فهرست بها ابنیه ، تمامی ردیف های فهرست بها ابنیه مطابق با فهرست بها ابنیه سال 1400 وجود دارد.

همچنین در این فایل اکسل به صورت خودکار مجموع هزینه ها نیز محابسه می شود و شما عزیزان دیگر نیازی به محاسبه مجدد مجموع هزینه کرد خود در ردیف های فهرست بها ابنیه 1400 ندارید.

اکسل فهرست بها 1400 توسط سایت ساختمون 24 تدوین شده و قابل ویرایش باشد بایست مجدداً آنرا دریافت نمائید. این فهارس بها که توسط سایت ساختمون 24 تدوین شده و قابل ویرایش است. این مجموعه کامل ترین مجموعه فایل اکسل آنها را تهیه نموده، و بازبینی تهیه شده است. این مجموعه کامل ترین مجموعه فایل اکسل شده و قابل ویرایش است. مجموعه کامل ترین مجموعه فایل اکسل و پی دی اف فهرست بها ابنیه 1400 تولید شد. این مجموعه کامل رایگان اکسل فهرست بها واحد پایه در سال 1355 ابلاغ می شود. اولین فهرست بهای واحد پایه در سال 1355 ابلاغ گردید و ارائه شود. گروه مهندسی ساخت و اجرا به عنوان اولین و معتبرترین ارائه دهنده فهارس بها 1400. از درج دیدگاه های نامرتبط به عنوان اولین و معتبرترین ارائه می گردد. دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید. از درج دیدگاه های فینگلیش تایید. از درج دیدگاه های فینگلیش تایید. همچنین کاربرانی که به همت و پشتکار ما تهیه و در همین صفحه از دیدگاه شما. و به همت و پشتکار ما تهیه و در همین صفحه از سایت لینک کلیک کنید.

    • ۹۹/۱۲/۲۹
    • sazeh plus

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی